Kategorie

FAQ

 

1. Jakie korzyści uzyskam składając zamówienie przez stronę internetową Świat Karm?

2. Ile zapłacę za dostawę?

3. Co jeżeli zamówiony towar nie spełnia moich oczekiwań?

4. Jak poprawnie złożyć zamówienie?

5. Nie udało mi się zapłacić kartą – co zrobić?

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

7. W jaki sposób zostanę poinformowany o dacie wysyłki zamówienia?

8. Co w przypadku kiedy przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

9. W jaki sposób mogę się zapisać lub wypisać z newslettera?

 



1.Jakie korzyści uzyskam składając zamówienie przez stronę internetową Świat Karm?

  • Możliwość skorzystania z przyszłego Programu Rabatowego.
  • Możliwość udziału w przyszłym programie lojalnościowym
  • Możliwość śledzenia zmian statusów bieżącego zamówienia.
  • Wgląd w historie zamawianych produktów.
  • Możliwość otrzymywania newslettera z atrakcyjnymi promocjami.

 

2. Ile zapłacę za dostawę?

Przy zamówieniu na kwotę większą niż 99 zł. dostępna jest opcja darmowej dostawy, bez względu na formę płatności  czy miejsce dostawy w Polsce  ---> sprawdź tutaj

Do zamówień o wartości poniżej 99 zł w zależności od wybranej formy płatności doliczany jest koszt transportu:

  • 9,90 zł (płatność przelewem, kartą płatniczą bądź)
  • 10,90 (płatnośc pobraniowa)

 

3. Co jeżeli zamówiony towar nie spełnia moich oczekiwań?

Możesz aż do 14 dni od daty zakupu zwrócić produkty zupełnie ZA DARMO. Jeżeli chcesz zrezygnować z zakupionych produktów, skontaktuj się z nami – odbierzemy je od Ciebie zupełnie za darmo ---> sprawdź tutaj <---

 

 

4. Jak poprawnie złożyć zamówienie?

Po dodaniu produktu do koszyka uzupełnij formularz adresu dostawy, wybierz dogodną formę płatności oraz preferowaną firmę kurierską. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia, w której będzie zawarty numer zamówienia oraz wszystkie szczegóły dotyczące zawartej transakcji.

 

5. Nie udało mi się zapłacić kartą – co zrobić?

Niestety nie ma możliwości ponownego zapłacenia kartą za zamówienie, w którym płatność nie została autoryzowana przez Przelewy24 (w takiej sytuacji środki nie zostały również pobrane z karty płatniczej, przez co zamówienie nie zostanie zrealizowane) w związku z tym proponujemy:

  • Ponownie złożyć nowe zamówienie.
  • Kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu zmiany formy płatności na przelew bankowy bądź gotówka przy odbiorze.

 

6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

99% zamówień naszych Klientów jest realizowana w ciągu 24h do 48 h w dni powszechne,  od momentu przyjęcia zamówienia lub zaksięgowania za nie wpłaty na naszym rachunku bankowym. Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością przyjęcia ich do sklepu.

 

7. W jaki sposób zostanę poinformowany o dacie wysyłki zamówienia?

W momencie wysyłki paczki na podany w zamówieniu adres mailowy zostanie wysłana wiadomość
z numerem listu przewozowego. Aktualny status przesyłki można sprawdzić na stronie firmy kurierskiej 

 

 

8. Co w przypadku kiedy przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

Po odebraniu przesyłki i stwierdzeniu uszkodzenia jeżeli jest to możliwe prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem doręczającym przesyłkę (posiadanie protokołu przyśpiesza czas rozpatrzenia reklamacji). Prosimy również o niezwłoczne wysłanie wiadomości mailowej na adres biuro@swiatkarm.pl zawierającej numer zamówienie oraz krótki opis problemu. Twoja reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie.

 

9. W jaki sposób mogę się zapisać lub wypisać z newslettera?

Zaloguj się na stronie https://www.swiatkarm.pl w zakładce „ MOJE KONTO” znajdziesz informacje o możliwości zapisania lub wypisania z newslettera.